22. april 2009

Hektiske dager!


Det har dessverre blitt en stund siden jeg har blogget, men det har vært så sinnsvakt hektisk de siste ukene. Og når det var påskeferie, tok jeg meg faktisk ferie fra jobben. Men jeg hadde jo med mobilen og det blir mange oppdateringer på Facebook og Twitter da. Men det er jo bare småpusling i forhold.

Jeg har også engasjert meg litt i Pirate Bay saken da jeg finner det veldig interessant både teknologien, dilemmaet og ikke minst motstanderne. Jeg har skrevet noen innlegg om dette tidligere, og flere vil komme om ikke lenge...

Men nå om dagen går det i ett med ferdigstillelse av mange prosjekter. En virkelig milepæl settes i morgen da vi går live med ny Citrix-løsning for alle brukerne våre. Det kommer sikkert til å bli litt vondt, men endringer er jo slik. Det blir nok en stor overgang for mange å gå fra Windows NT-grensesnitt, IE6 og Office 2003 til Windows 2008, IE8 og Office 2007! Men verden går jo fremover, og vi med den.

Jeg er også i gang med Windows 7 prosjektet vårt og 200 PC'er skal oppgraderes før sommeren. Dette blir moro! Jeg kommer tilbake med mer info når tiden nærmer seg, men enn så lenge er jeg bundet av en NDA så jeg kan ikke si så mye mer enn at tiden snart er inne...

Følg med i Wilhelms Wonderful World for oftere oppdateringer enn i april...

Ingen kommentarer: