
Uansett er det tøffe tider for den det gjelder. Men den enes død, den andre brød, og jeg må uansett benytte sjansen til å gni litt salt i sårene: Onsdag og torsdag gjennomførte Atea sine kvartalsvise kampanjedager NextStep. Vi hadde som mål å lukke ordre for 170 millioner, men vi klarte hele 270 millioner! Og det bare på to dager! Det er et fantastisk resultat og viser bare hvor mange dyktige personer og en samlet kraft selskapet har for å gjennomføre noe slikt. Det er virkelig moro når det holder på og entusiasmen og gløden er formidabel. Jeg gleder meg til neste NextStep i juni da hele konsernet skal med. Vi satser kanskje på milliarden på to dager? Moro skal det bli i alle fall.
Men først er det vinterferie og tid for litt avslapning i fjellheimen med skiturer, KvikkLunsj og appelsin. Selv om vi er på fjellet og lever under spartanske forhold med smeltevann og utedo, er PC'en som alltid med. Så ikke bli forundret om det skulle dukke opp et innlegg eller to i Wilhelms Widunderlige Werden i løpet av denne uken også...
1 kommentar:
Hei igjen!
Interessant at du kommer med noen små opplysninger. De er nok ikke kjempeinteressante i seg selv, det blir på en måte litt krydder på toppen av dine meninger.
Forøvrig viste jeg ikke at du var på Twitter, men nå har jeg lagt deg inn som en av de jeg følger.
Mvh
Anders Brenna
Nettsjef
Teknisk Ukeblad
Legg inn en kommentar