11. februar 2009

Jeg blir sett!

Når man blogger er det som regel av to årsaker: Man ønsker å få noen av tankene og følelsene sine ned "på papiret" og at det er noen der ute som finner det man skriver interessant. Jeg er så heldig at jeg stadig kan oppfordre mine kolleger (900+) til å svinge innom i ny og ne for å se hva jeg har skrevet. Men så håper jeg det er noen andre der ute som ikke kjenner meg som finner innleggene mine interessante.

Og det er da noen der ute som ser meg. Anders Brenna har i sin jobblog Teknisk Beta listet min blog som en seriøs IT-blogg! Og det setter jeg umåtelig pris på. Jeg vil fortsette å blogge om det som opptar meg, og det er jo stort sett IT både på jobb og på privaten. Men jeg har innsett at det jeg lovet meg selv i januar om å blogge hver dag har blitt et løfte jeg allerede har brutt. Men en viss mengde innlegg bør jeg klare å få til i alle fall, selv om ikke alle innlegg nødvendigvis er så veldig interessante for alle.

Så dersom du har en sånn moderne skrivemaskin med TV på, tast deg inn på Wilhelms Widunderlige Werden og bli med på fortsettelsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Jeg er alltid glad når jeg ser at folk i IT-bransjen blogger. Det er med på å løfte kunnskapsnivået i bloggosfæren, og gir en bedre nettdebatt for IT-bransjen.

Nå håper jeg flere av dine kolleger i Atea gjør det samme, og at også noen hos konkurrentene deres tar opp tråden.

Mvh
Anders Brenna
Nettsjef
Teknisk Ukeblad