15. januar 2009

Prison Break av luften!


Jaja, det måtte vel skje før eller siden. En av mine favorittserier Prison Break blir tatt av luften. Etter fire sesonger med å ha brutt seg ut og inn og jeg vet ikke hva, så begynte vel historiene å bli litt vel tynne, tenker jeg. Men jeg sitter i alle fall under hver eneste episode og svetter i hendene og lurer på hva som skjer videre. Det jeg liker med serien er at det er mye action og at det stadig er "twist and turns" og at ting ikke alltid er slik du tror. Men nå er det altså slutt etter fire sesonger. Så da får jeg kose meg med de andre seriene jeg ser på. Og det kommer vel stadig noen nye, så jeg får vel fyllt kveldene i fremtiden også... Ellers er det bare å følge med i Wilhelms Widunderlige Werden for oppdateringer.

1 kommentar:

Øydis sa...

Anbefaler selvsagt Entourage som en god erstatning. Ari Gold er akkurat sånn du hadde vært hvis du bodde i LA og var agent for filmstjerner! (Glemte også å si at det er mye babes og pupper). Har 4 sesonger på DVD hvis du trenger. ;o)