3. januar 2009

Surfelørdag

Dagen i dag har vært rimelig slapp. Jeg har klart å bevege meg ut litt for å gå i butikken og handle litt mat, kjøpe kinobilletter på Lillestrøm Kino til Max Manus og levert yngstemann til lillesøs som får lov til å passe henne til i morgen mens vi er på kino. Det tok vel tilsammen halvannen time, så hva har jeg bedrevet resten av dagen med? Vel, jeg må innrømme at jeg har sittet foran PC'en ganske mye i dag. Skulle ha ryddet på loftet og lagt bort alt tøyet på soverommet, men det får vente til en annen gang. Jobben blir jo ikke borte av seg selv, dessverre...

Vet ikke helt hvorfor det ble sånn, men jeg har altså brukt dagen til å surfe litt rundt og lære meg litt mer om min mobil og geocaching. Jeg lastet jo ned et program på til min Nokia E71, og nå syntes jeg at jeg måtte lære meg litt mer om programmet og geocaching generelt. Det som er så morsomt (og tidkrevende) er at surfingen min brakte meg videre innom mange sider i dag: Nokias Beta-lab med masse rare programmer som ikke er offisielt lansert enda, den offisielle S60-siden til lisenstakerne av Symbian Series 60, en Nokia E71-blogg, en blogg for E71 fanatikere(!), Nokias OVI (som jeg ikke helt har skjønt konseptet med bortsett fra at man skal dele... Må undersøke dette litt nærmere en dag jeg har tid), en side med "themes" til Nokiatelefoner, og dette i tillegg til de "faste" sidene jeg leser så og si hver dag. Så det har gått med noen timer til surfing i dag.

Men sånn er det innimellom i Wilhelms Widunderlige Werden...

Ingen kommentarer: